text.skipToContent text.skipToNavigation
Sivustolla teknisiä ongelmia, kaikki tilauksiin liittyvät toiminnot ovat poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudestaan, kiitos.

Haluatko ostaa tuotteitamme?

Tibnor on Pohjoismaiden ja Baltian alueen suurin metalli- ja teräsjakelija.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-16.

Miten voimme olla avuksi?

Asiakaspalvelumme auttaa, jos haluat esimerkiksi:

  • kysyä tuotevalikoimastamme
  • tietää lisää toimitusajoista
  • saada apua asiakasportaalin kanssa
  • jos haluat ostaa tuotteitamme, voit hakea asiakkaaksemme täällä

Chattaa kanssamme tai ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse 0205929400.

Ota meihin yhteyttä

Lähettämällä lomakkeen, annat Tibnorille luvan käsitellä henkilötietojasi ja hyväksyt tietosuojaselosteemme. Noudatamme aina paikallista lainsäädäntöä tietojen käsittelyssä.

Täytä kaikki kentät oikein.Tapahtui tekninen virhe.Kiitos viestistäsi. Palaamme sinuun mahdollisimman pian!

Usein kysytyt kysymykset

Kysymyksiä tuotteista/toimituksesta

Kuinka haen Tibnorin asiakkaaksi?

Jos haluat tulla Tibnorin asiakkaaksi, täytä hakemus täältä. Hakemuksen käsittelemisen jälkeen otamme yhteyttä sinuun. Hakemus käsitellään muutaman päivän kuluessa.
Hakemuksen yhteydessä tarkistamme aina yhtiön luottotiedot.

Minulla on kysyttävää Tibnorin toimituksesta. Keneen voin ottaa yhteyttä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Milloin saan Tibnorilta tilaamani tuotteet?

Toimitusaika vaihtelee toimituspaikan mukaan.

Minulla on tuotteista kysymys. Keneen otan yhteyttä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Laskukysymykset

Mistä näen viimeisimmän laskuni?

Kirjaudu sisään omille sivuillesi ja valitse valikosta ”Tilauksen tila”. Voit hakea tietoja esimerkiksi tilausnumerolla ja päivämäärällä. Jokaisen tilauksen kohdalla voit ladata laskun napsauttamalla asiakirjaa. 

Keneen voin ottaa yhteyttä takuuseen liittyvissä kysymyksissä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää luotolla maksamisesta?

Ota yhteyttä luotto-osastoomme lähettämällä viesti osoitteeseen rfsnordic.credit@ssab.com.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää laskutuksesta?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Usein kysytyt kysymykset

Mihin osoitteeseen laskut tulisi lähettää?

Tavarantoimittajien laskut tulee lähettää osoitteeseen tibnor.finland.invoices@tibnor.com.

Kenen puoleen voin kääntyä kysymysten tai tiedustelujen osalta?

Kysymykset ja tiedustelut voi lähettää osoitteeseen tibnor.finland.invoices@tibnor.com. Vastaus kysymykseen voi löytyä myös oppaastamme, jonka voit ladata joko sivun ylä- tai alareunasta.

Minun on toimitettava tavarat ja minun on varattava purku, miten teen sen?

Purkuajankohdat on merkitty alla olevaan taulukkoon. Näiden aikojen jälkeen saapuvat rekat voivat joutua odottamaan seuraavaan aamuun, koska samoja välineitä käytetään sekä purkuun että asiakkaille lähtevien rekkojen kuormaukseen. Jos kuljetus on myöhässä, olethan yhteydessä lähettämöömme, jotta aiheutuvat häiriöt voidaan minimoida. Aikatauluohjeet eivät koske junakuljetuksia.

JärvenpääMa-Pe6.00-16.00
HyvinkääMa-Pe8.00-15.00
SeinäjokiMa-To
Pe
6.00-22.00
6.00-13.00

Lue lisää

Nopea tilaus
Toimitusvaihtoehdot
Valittu päivämäärä Osittainen toimitus mahdollinen


Kirjaudu sisään

Olen unohtanut salasanani.

Mukavaa, että haluat Tibnorin asiakkaaksi. Voidaksesi yritysasiakkaana käydä kauppaa kanssamme, tarvitset asiakasnumeron.

Hae asiakastiliä Tibnorilta.

*Huomioi, että Tibnor myy ainoastaan yritysasiakkaille eikä yksityishenkilöille. Ilman y-tunnusta olevia hakemuksia ei käsitellä.