Parempaa asiakastukea Tibnorin asiakasportaalin tiketti-ilmoituksilla
Tibnorin asiakastukeen saa parhaiten yhteyden kirjautumalla Tibnorin asiakasportaaliin ja luomalla tiketin. Tällä tavoin tiketti lähetetään henkilökohtaiselle myynnin yhteyshenkilölle, kun kyseessä on kirjautunut asiakas.
Tikettejä voidaan luoda normaaleina tiketteinä, kun tarkoituksena on kysyä yleisiä asioita tuotteistamme ja palveluistamme, tai ne voivat liittyä tarjoukseen tai tilaukseen.
Tämän prosessin tehostamiseksi olemme nyt julkaisseet ilmoitusominaisuuden, joka näyttää saapuvat vastaukset lipuille tiketeille, kun asiakas on kirjautunut Tibnorin asiakasportaaliin.
– Nykyään yhä useammat asiakkaat käyttävät Tibnorin asiakasportaalia ottaessaan yhteyttä asiakastukeen portaalin tiketti-toiminnon kautta. Tuntuu hienolta, että voimme nyt tehdä tämän prosessin vieläkin paremmaksi ja tehokkaammaksi asiakkaillemme ilmoitustoiminnon avulla, varsinkin kun palautetta parannuksesta on tullut asiakkailtamme, sanoo Tobias Frelsøy, Tibnorin asiakasportaalin prosessin omistaja.
Tilaa silloin kun sinulle sopii
Rekisteröitymällä asiakkaaksemme, pääset tilaamaan verkkokaupan laajasta valikoimasta juuri sinulle parhaiten sopivana hetkenä. Rekisteröityminen on täysin maksutonta.
Rekisteröidy täällä